Informace o obci Žabovřesky nad Ohří dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Název
Žabovřesky nad Ohří
2. Důvod a způsob založení
Obec Žabovřesky nad Ohří je založena v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační struktura
Samospráva:
Zastupitelstvo – 7. členů
Státní správa:
Přemysl Kotek – starosta
Jan Šmucar – místostarosta
4. Kontaktní spojení
4.1. Kontaktní poštovní adresa
oficiální
Obecní úřad Žabovřesky nad Ohří
U Silnice 1
410 02 Žabovřesky nad Ohří
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
oficiální
Obecní úřad Žabovřesky nad Ohří
U Silnice 1
410 02 Žabovřesky nad Ohří
4.3. Úřední hodiny
Pondělí, středa: 7:00 – 12:00, 12:30 – 15:00
Úterý: 7:00 – 12:00, 18:00 – 12:00
Čtvrtek, pátek: 7:00 – 12:00
4.4. Telefonní čísla
pevná linka: 416 863 004
4.5. Čísla faxu
4.6. Adresa internetové stránky
oficiální: http://www.zabovreskyno.cz
4.7. Adresa e-Podatelny
e-Podatelna: e-podatelna@zabovreskyno.cz
pravidla elektronické podatelny
4.8. Další elektronické adresy
oficiální: obec@zabovreskyno.cz
4.9. Datová schránka
ID ISDS: ac8bu8p
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 33729471, kód banky: 0100
KB a.s., Roudnice nad Labem
6. IČ (Identifikační číslo)
IČ: 00526771
7. DIČ (Daňové identifikační číslo)
DIČ: obec není plátce DPH
8. Dokumenty
8.1. Seznamy hlavních dokumentů
8.2. Rozpočet obce
9. Žádosti o informace
Žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
10. Příjem žádostí a dalších povolení
Příjem žádostí a dalších podání
11. Opravné prostředky
12. Formuláře
Veškeré formuláře jsou k dispozici na OÚ Žabovřesky nad Ohří,
nebo v záložce – dokumenty ke stažení
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
– Návod pro řešení běžných životních situací
Informace jsou také k dispozici na www stránkách Ústeckého kraje.
14. Předpisy
14.1. Nejdůležitější používané předpisy
Nejdůležitější používané předpisy
14.2. Vydané právní předpisy
15. Úhrady za poskytnutí informací
15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
V současné době úřad obce svého oprávnění nevyužívá a informace poskytuje zdarma jako službu občanům.
15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
16. Licenční smlouvy
16.1. Vzory licenčních smluv
16.2. Výhradní licence
V současné době nejsou obcí Žabovřesky nad Ohří poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
18. Informace podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů
19. Rejstříky
ARES (Administrativní registr ekonomického subjektu)
Registr zdravotnických zařízení